reklama

Odchádza vám

Nikdy nezabudnem, na ten pocit, strach, hrču v hrdle. November 2008, September 2009.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zavolajte anesteziologa - odoberte odbery- zaistite žilu- zaistite krv - napojte infuziu---- - odchadza vam, odchadza - pani zo sanitky opakuje stale tu istu vetu, pacientka to pocuje a opakuje ju snou ... vsade krv - plienka, deka, nocna kosela, župan, - ona vam odide - pacientka chytila za ruku doktorku - pani doktorka ja vam odchadzam - - peklo - oci stlpom, tras, sok - sala - operacia - krvy, fibrinogeny, odbery, krvy, plazmy, odbery. peklo. hrca v hrdle, moje modlitby. žije, neodišla.

Po roku - znova - krv - Zuzka, zuzanka - oči stlpkom, tras, nereaguje - odbery - zaistite zilu, rychlo stiect infuziu - zuzka, pocujete ma? - mhm - na salu - bleda, drzala som ju za ruku celu cestu na salu - operacia - krvy, plazmy, trombocyty, fibrinogeny, krv, modlitby, odbery, tesne po operacii zuzka pomaha pri odbere krvi, žije, reaguje, je tu. neodišla. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhý deň si ma ani jedna veľmi nepamätala, no ja na ne nezabudnem nikdy.

Janka Mračková

Janka Mračková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PA,CIMI Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu